hejhej på er alla som läser min blogg!!!!

hejsan! igår:söndag så var jag på en vikingar fest hehe Boring! jag red på ponnyridninger Boring! och min mamma red för andra gången regina kanstade upp henne på hästen hon tyckte väll det var roligt hon har ridit 1 gång när hon var 7 år men sen blev hon alargist:(... jag var där m Engla kan ladda upp bilderna till bloggen senare kanske inte idag.... JAG FYLLER ÅR DEN 4 OKTOBER OCH DET E PÅ SÖNDAG:)))))))))))))))))))))))))))) <3<3<3<3<33333333.
idag ska vi äta pankisar det blir nog gottigot!!!! tjao så  länge!!!!

Kommentarer
Postat av: Neda

woo jag fyllde år den 29:e sep, men firade det 3:e...önskar att du va där <3

Postat av: Neda

bloggar du fortfarande???

asså jag kan inte logga in på msn för jag ''måste'' installera den nya msn men det kostar pengar!!!

så nu vet du iallafall att jag inte kan logga in på msn...skit tråkigt hade jätte många bra kompisar där...=(

2009-11-18 @ 19:24:24
URL: http://nedyzneddastallet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0