HEEJ! JAG HAR inte blogga på skiiiit länge juh!

HEEJ jag har inte blogga på skiit lääääänge juh!
orkar nog inte längre!
jag kommer bara blogga typ 1 gång i månan!
eh jag berättar bara lite!
idag va jag i skolan o vi åkte skridskor o de va väl ganska roligt?
efter skolan gjick jag till starris!
jag fick Rida Tickis o engla red Plet occh Jenny tå red Smultron :s jag tycker Jenny inte bara lite för liten (NOT!) hon e skiiit stor för henne! synd om smultron säger jag bara!
först red vi ut ponnyvarvet, ser red vi på volten o smultron stack me Jenny (förstår vr! för vem fan vill ha Jenny tå på sin rygg?=ingen EWER!) sen stack smultron igen me henne då ramlade hon av! sen hopa jag av Tickelina och tog tag i smultron! sen vågade inte Jenny trava o då va Charlotta där uppe sen sa hon att jenny  kunde gå ner till stallet satt jag o engla skulle få rida satt vi kunde trava o galoppera!
när jag o engla va där uppe ensama så galopperade jag backom Henne o Plet o de gjick juh bra! (:S) tickis stack typ med mig! (fast asså galopperade fortare så hon trodde jag skulle ramla av)Engla kissade nästan på sig(sry engla!) när jag försäkte stanna tickis i traven o galoppen! för jag lät nog lite konstigt m.m tom charlotta o jenny hörde :s sen kunde inte engla stanna pletisen för hon skrattade så mkt så dom galopperade tillsdom kom fram till mig o Tiskis! hahahaha de va skojj! jag o engla måste hyra igen! sen tog vi en sissta galopp o skrittade ut ponnyvarver!
i onsdags hade vi sitsträning o jag fick Safir :s hon innan typ ramlade av hnm för han bockar :s vi red de gjick ganska bra men efter hade man VÄRSSTA träningsvärken! speciellt när vi red lett utan stigbyglar! Safir e den skumigaste hästen!
vecka 4.
jag red ju musse o de gjick jättebra!
hejdå tack för mej o hej!//Ni vet! <3
glad alla hjärtansdag i efterskott!
de e måndag idag!

Kommentarer
Postat av: Engla

hahhahahahahhahaha <3

2010-02-16 @ 20:51:14
URL: http://hoorze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0