heej alihoppa! 20-21 jan 2010

hejhej! <3 idag har jag varit i skolan på morgonen hade vi träslöjd asså locknessodjuren typ vår grupp heter typ de jag håller på att göra en låda så idag hyvlade jag klart ochsågade 4 bitar typ.
 sen hade vi rast jag va me philomena och Matilda:s
sen hade vi matte.
sen elevensval jag har syslöjd förra gånger trycke vi med lökar som vi´hade förg på :s tråkigt:s men nu ¨å syddeja en kudde av de fett ful asså! man kunde välja på annat!
sen hade vi mat de blev potatis o fisk jag åt lite sallad, sen hade vi långrast.
efter rasten så hade vi SO vi skulle göra vapen från stenåldern typ :S MED LERA ENNU MERA :SSSSSS
sen såg vi på 3 nyheter elr snarare gammalheter haha!
dagen slut i skolan! <3
sen va jag i starris (ett stall) jag borstade lite o så!

igår hann jag inte skriva tyvärr för min brosa hade datan!
igår blablabla årkar inte skriva fucking skolan!
jag fick skjuss av engla till stallet (vendelsöridskola) vi hade framdelsvendningar jag hade pascall, de gjick inte så bra på volten men de gjick bettre på fyrkanten!<3 hmm undra vem jag får nästa gång när vi har galoppfatningar?<1<2<3<4<5<6<7<8<9!jag önskade: pascall, mix, carlie, safir, lucky <3 det fanns typ en ledig plats på Mix (mirakullix) så jag ska typ bli skötare om ann-sofie säger ja! <3 asså en tjej som går där har väntat i 2,5 år o hon måste vänta 3 år 'ett halv år till' tills hon får bli skötare :S o jag har går där 2 gånger BARA! :S men jag har varit där på läger och där ibland! <333 //din Nikita<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0