hejsweejs! 22/1=10

hejsvejs alihoppa!
nu lyssnar jag på ''jag hatar hiphop'' den e typ fett nice <3 men inte så bra typ :s fask jag gillar hiphop asså hatar inte,
idag va jag i skolan och hade gympa på morgonen, på gympan hade vi basket jag vann me 3-2 mot alla i klassen förutom Moa hon va me mig :D
sen hade vi klassråd fett tråkigt :(
sen hade vi rast sen nyheter sen svenska me Marie :s
sen lunch o rast sen bild skolan slut 'shuu'vi slutar 13:20 på fredagar <3

sen va jag i strris <3 jag red Pletis<3 (Plet en stor häst och knabbstrupp) i galoppen stig jag upp för han hade lättare då! han försökte sticka me mig för att han va så pigg :S jag lärde en tjej också att göra en RIKTIG volt när jag ledde smultron, <3333333 hejdågamla bilder från i höstas när jag red plet men får duga för jag har tappatbort kamera 'ladda upp på datan' elr vafan de heter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0