SÖNDAG!! OMG! 31 Januari

SÖNDAG OMG!!
NEEJ den fuckade skolan börjar imorrn!!!
Vi har läxförhör på skiit många engelskaord :s asså jag har inte övat någonting inte ens tittat!!! men vemfan gör de?
idag va jag o tittade på min lillesyrra när hon va på sin simskola min brosa o farsa lektei bade jag bada inte för jag orkade inte o lossades att jag inte hade ngn bikini!
sedan...
åkte vi till starris (ett stall/4h gård) asså de känns fel! visst vi gjorde allting men jag vene om dom fick betfor o mineraler m.m för betforskålen va tom :s o plet ska juh ha sin medesin!! men jag gjorde inge för va kan man göra?  Sophie (min STYVmor) tog Plet o min pappa tog Tickelina o jag tog Smultron! <3 nu e jag hoss pappa o cillar ska nog gå upp till mitt o min brosas LILLA stuga typ men aja tjadå da!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0