tjaa starris idag lördag 23 (tror jag)

hejhej idag va jag i starris jag ledde 3 pass på Tickelina sen red jag lite :D ville rida smultron men Linnea red henne ''igen'' :( Tickis va pigg! när jag galopperade i ena hörnet blev hon rädd för nånting typ så hon tog ett jättestort steg in och sen tbs sen galopperade hon till? (där dom bajsar o kissar :S) 'hörnet' och sen gjorde massa backut språng då jag hamnade på halsen så när hon galopperade försökte jag hoppa av men det blev vel ev ''duns'' sen travade jag på samma ställe då galopperade hon till mitten och gjorde bocksprång på samma ställe :s men jag 'ramlade' inte av som tur var! men sen skrittade jag där hela tiden tills senare då va hon snäll!nu är jag hemma med linnea.pungt.
en gammal bild på Tickelina när jag provade mitt shabrak på henne <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0