tjena tjenix!

jag har laddat uppp bilderna men dom e hoss min mamma :s men jag LOVAR att dom kommer (från karlshem 2009 höstlovet). just nu e jag inne på facebook o smsar lite och tänker på lite sacker! och så sitter jag på min köksbänk och tar av mitt bandace och håller på me min minilaptop! kom ihåg att bloggen renoveras till en design! jag har inge att göra nu! booring haha inte riktigt min stil va? men jag laddar upp lite bilder som ni redan har sett men skitit!
me and engliz shiiit va tjock jag ser ut! tröjan e lite/mkt konstig!

Kommentarer
Postat av: Lilluu-z<3

Nemen heej nicki!! Haru facebook?????

Aja va gör du?? Kan jag få datt nummer??

//Linnéa i din ridgrupp:P Men skriv på min blogg om du svarar!!

2010-01-17 @ 17:31:55
URL: http://lilluuz.blogg.se/
Postat av: Anonym

suck du är fan inte fet du har typ anorexia ellernåt! Snälla ÄT något det e så jävla fult med äcklit smala personer:S

2010-01-20 @ 19:25:16
Postat av: Lilluu-z<3

Snälla du du ser verkligen inte fet ut!!!!!!!!!!!!!

Shiit kolla på mej! Men assw ja e inte skiit tjock men jag har iallafall fett!

2010-01-20 @ 22:01:02
URL: http://lilluuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0