tjenixen!! tisdag 01-19-2010

tjenixen!!!! idag va inte tina (vår lärare) på skolan kon var på kurs "JIPPI" vi hade Max istället fett sträng också! vi hade sovmorgon idag<3 vi började 09:05 :S vi hade typ engelska om jag kmr ihåg rätt! sen hade vi matte "klockan :s va lätt asså " sen "mattestegen" sen engelska igen, sen SO om stenoldern :s tråkigt vi skulle ha ett papper där de stog typ din familj ska ut och jaga inför vintern m.m jag skrev:ähh neej ofta jag jagar jag är vegytarian! hehe mitt svar men jag fick kvarsittning typ för de::S men jag orkar inte bry mig! sen hade vi läxor asså vi delade ut läxor matte svenska engelska vi brukar ha 5 lägar men nu bara 3 för att vi hade vikarie "blev överlycklig typ" sen hade vi lunch ÄKLIGT!  Det blev nogon konstig slags ris typ och kyklingklubba jag åt bara halv macka:S typ, sen va de rast typ "jippi äntligen" på rasten va jag me Moa och Michelle, jag lärde dom att vara fjortizar<3 moa va bäst! hon gjorde allt som jag typ!<3 efter rasten fick vi mera läxor :s "jag som trodde de va slut men nene:( mhöö" sen läste Max för oss "de blåser på månen" mabah okejjj:s den e fett a vettefan vad asså! vi fick sluta tidigare bara för att max skulle till klass 3b o de fanns ingen annan:p vi skulle egentligen sluta 14:10 men vi sluta 13:40 jihao tjaoo sålänge!

Kommentarer
Postat av: Lilluu-z<3

2010-01-20 @ 21:53:44
URL: http://lilluuz.blogg.se/
Postat av: Anonym

//L glömde skriva mitt lilla L:P haha vem e de som skriver dumt mot dej`?

2010-01-27 @ 18:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0