tjoobaloo!!! söndag 24 janurari

tjoobaloo! idag gjick jag upp halv 6 :S sen åkte jag till Modevillan på gudö kl 07:50 typ då kom Linne'a och hener Farfart typ och skjusade mig till stallet :D <3 Tack Linne'a GMN <3 sen tittade jag när hon red dom hade ''böjda spår'' hon och pascall va super! sen blablablabla sen gjick jag o jennifer o emmelie o (kmr inte ihåg va hon heter :S) jag och emmelie gjick en väg så vi skulle möta dom andra på vägen men då såg vi en häst som vi trodde hade ont elr blev missbehandlad för den tog upp hoven helatiden och täcket va skiit konstigt och den hade kedjegrimmskaft (som dom andra sa va jätte elakt) men jag sa att det e väl lite elakt men vissa hästar måste ha de! sen träffade vi en tjej som hade sin häst brevid den andra hästen som ''vi'' döpte till Junior, men dåfråga vi henne lite o blablabla sen fick vi hjälpa i stallet o lägga in mineraler o betfor, sen fick vi hämta lite hästar :D och de visa sig att täcket blev snett för att 'hon''junior som vi trodde va en kille' hoppade runt så mkt. sen tittade vi snabbt i ett annat stall sen gjick vi till Vendelsöridskola och jag gosade lite me Mix<3 har jag glömt ngt? aja tjenaredå sålänge da!

Kommentarer
Postat av: engla

jag har en tävling på min blogg du kan vinna fina priser , priserna är i samarbete med hööks var gärna med och tävla!

2010-01-25 @ 15:04:37
URL: http://hoorze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0